2015. július 24., péntek

Season 2 Chapter 2 - Hazaérkezés

Elérkeztünk a szombat reggelhez és Emma már kora reggel óta fenn van és várja a fiúkat. Mi többiek megegyeztünk, hogy addig nem köszöntsük fel a kis szülinapost amíg haza nem érnek a fiúk persze én ezt megszegtem még tegnap este amikor éjfélkor átosontam a szobájába és egy puszit nyomtam az arcára és azt mondtam neki "boldog születésnapot prücsök", de hát én vagyok az anyja nem tehetek róla és különben se tudja, mert aludt.
Felöltöztem valami hétköznapi ruhába és a nagy keresésbe megtaláltam a lila koronát amit minden szülinapkor felveszek ez amolyan hagyomány. Emma első születésnapjába is ebbe voltam és ezért kapta Emma az Ő kis koronáját így ahányszor szülinap van ez a kis anya-lánya hagyományt tartjuk.  Igaz, hogy tavaly ezt kihagytuk, de a tavalyi szülinap az más téma idén jobb lesz!
Épp léptem ki a szobámból amikor megpillantottam a szülinapost, hogy az ajtaja előtt ül és szomorkodik. Odasétáltam mellé és lekuporodtam elé, de nem figyelt egyszer se.
-Mit szomorkodik a legszebb szülinapos? - kérdeztem és rám pillantott.
-Nem jöttek el - mondta. -Elfelejtettek!
-Dehogy felejtettek el nem tudnak egy ilyen édes kislányt elfelejteni - mosolyogtam rá. -Itt lesznek ígérem.
-Mikor? - kérdezte bűnbánatos arccal.
-Nem sokára csak tudod nem a szomszédból jönnek - mondtam és felálltam aztán Őt is felemeltem. -Gyere nézzük meg mi folyik ott lent hátha eljött a Szülinapi tündéred.
Bólintott és lementünk a lépcsőn. A nappali tele volt lufikkal és a felirat is a helyén volt ami annyit tükrözött, hogy "Boldog Születésnapot Emma" természetesen színes betűkkel. A konyha felé mentünk ahol a többiek lehettek. Amikor beértünk a konyhába mindenki előugrott valahonnan a fejükön olyan szülinapi csákó és a szájukba duda volt. Szép ebből is kihagytak bár ezt így terveztük.
-Boldog születésnapot Emma - kiabálták egyszerre.
A kislány örömébe kificánkolt a karjaimból és a többiek felé rohant.
-Köszönöm - ölelte meg őket egyszerre mosolyogva. Mikor elhúzódott tőlünk felváltva nézett mindenkire. -Hol az ajándékom?
Felnevettünk és George leguggolt elé.
-Én vagyok az ajándékod csak masni nélkül - mosolygott unokahúgára.
-Azt kötve hiszem - rázta kuncogva a fejét Emma.
Odaléptem Danielle mellé.
-Hol vannak a fiúk? - suttogtam.
-Nem tudom, nem beszéltem velük - mondta halkan és visszafordult a kislányom felé. Azt mondta elfelejtette Liamet, de azért még nem azok a kebel pajtik.
Perrie felé fordultam aki rám tekintett érdeklődve.
-Hol vannak a fiúk? - kérdeztem szintén suttogva.
-Késett 5 percet a gépük, de mindjárt itt lesznek ne aggódj - mosolygott rám egy aprót.
-Én nem aggódok - csattanok fel halkan. -Csak Emma miatt aggódóm.
-Nyugi már minden a legnagyobb rendben lesz - mosolygott rám.
-Han van egy kis probléma - kopogtatta meg a vállam Lex.
-Csak kicsi - hangsúlyozta ki Pezz.
-Mond - legyintettem.
-Késik a torta - mondta Lex mire Pezzel szinte egyszerre akadtunk ki.
-Mi van? - kiáltottuk Pezzel mire mindenki ránk nézett.
-Mi a baj? - kérdezte Emma.
-Semmi prücsök minden a legnagyobb rendben van - mosolyogtam rá aztán Lex felé fordultam és a következőket ismét csak suttogtam. -Magyarázd meg!
-Még nem lettek kész vele, de csak 5 percet késik tökéletesre akarják - nyugtatott meg Lex.
-Utálom az 5 perceket - morogtam.
-Amire a fiúk ide érnek a torta is itt lesz - mondta Lexy.
-Remélem is, mert... - kezdtem, de közbe vágtak.
-Tudjuk tökéletes szülinapot szeretnél a lányodnak - mondta Pezz, Lex és Dani egyszerre.
-Betanultátok - nevetettem.
Mire rám néztek egy ilyen "csodálkozol?" fejjel mikor megszólalt a csengő. Emma csapot-papot ott hagyva és rohanta  a hang irányába és mi meg utána. Épp jókor értünk oda, mert Emma állt ott kitárt karokkal az ajtóba meg a fiúk elől Louis.
-Megjöttél - tárta a szét a karját Emma. -Maradj ott!
-Kis angyal - mosolygott Louis.
-Nagy fiú - mosolygott Emma és már édesapja karjaiba volt.
Louis felkapta Emmát és halálra puszilgatta míg a kislány hangosan kuncogott. Ezt a megható apa-lánya találkozást semmi se tehette tönkre. Olyan édesek volt, hogy az én szemem is könnybe lábadt. Éreztem, hogy bátyám átölel a vállamnál és magához húzz. Tudta kire gondolok most. Az én apámra akiről 1 éve semmit se tudunk csak annyit, hogy a nagyinál van.
A fiúkra néztem akik végig mosolyogva nézték a  jelenetet, de amikor már nagyon unták elkezdtek köhécselni.
-Hé mi is itt vagyunk - nevetett Nialler.
Louis leállt a puszilgatással és a csikizéssel és elhelyezte a karjába a kislányát aztán a barátaira nézett.
-Szülj magadnak gyereket - nevetett Louis aztán Emmára nézett. -Hogy van az én kis hercegnőm?
-Hiányoztál - ölelte át Emma Louist.
-Nekem is tökmag, nekem is - simogatta a haját amibe ott volt a kis korona is. Mondtam, hogy hagyomány!
-Na elég volt köszi puszi apuci, de Niall bácsi is kér ölelést - vetette ki Niall  a kezéből Emmát.
-Az én lányom - vitatkozott vele Louis.
Niall elrohant a sikoltozó Emmával és végig futották a fél házat.
Mi is köszöntünk a fiúknak egyesével, de én rá voltam pörögve az ajándékukra.
-Most már áruljátok el - toporzékoltam ezzel jól utánozva a lányomat.
-Aki kíváncsi az hamar megöregszik - ölelt át Louis mosolyogva. Nem éppen zavart a keze a vállamon sőt nagyon jó helye volt ott.
-Ha pókot, gyíkot vagy valami gusztustalant hoztatok neki ti lesztek öregek - mordultam rájuk. Mivel az utóbbi időkbe Emma minden mozgó kisállatot behozott a házba amitől a frászt kaptam.
-Fenébe pedig giga keresztespók van a kocsiba - bosszankodott Harry.
-Harold - mordultam rá.
-Nyugi  nincs pók a kocsiba hisz, ha ott lenne Harry be se szállt volna - nevetett Zayn.
-Elárultak - szomorodott el Hazz mire Lexy magához ölelte. -Ez jobban tetszik, mint a pók!
-Nekem is hiányoztál - nevetett Lex barátjára nézve
-Na, de mivel kezdünk? - vette el Louis a kezét a vállamról. Na ez nem tetszik! -Torta, vagy ajándék?
-Ezzel - ütötte meg George Louist.
-George - kiabálta mindenki.
-Hé - szóltam bátyámra.
-Sajnálom húgi, de ezt megérdemelte - akadt ki George.
-Megígérted, hogy nem Emma szülinapján csinálsz jelenetet - mordultam rá mérgesen.
-Most mi van? - kérdezte Louis aki az arcát fogta. Bár ne kérdezte volna meg!
-Még van képed megkérdezni - indult meg a bátyám felé mire a fiúk visszafogták. -Megígérted, hogy vigyázol a húgomra! Vigyáztál rá? Rohadtul nem!
-Louis kérlek ne válaszolj - fordultam Louis felé könyörögve. -Emma szülinapja van! A lányod három éves ne itt, ne most csináljátok a balhét!
-Itt a torta - futott a nappaliba Niall Emmával. Pont jó kor jött ez életmentő volt!
-Végre - kiáltottam fel és Niallhoz léptem ahol kivettem a kezéből a lányomat és elindultam a konyha felé ahol egy fehér ruhás alak várt.
-Meghoztuk a tortát - mormolta.
-Köszönjük - mosolyogtam rá, de olyan furcsa volt nekem.
-Boldog születésnapozást kívánunk - mondta mosolyogva és elment még meg se bírtam köszönni.
A többiek is befáradtak a konyhába így leültettem Emmát a magasított székre a torta elé míg Louis leszedte a tortáról a tetejét. Zayn - mivel nála van öngyújtó - meggyújtotta a gyertyát és elkezdtünk énekelni Emmának.
A dal végezetével megpusziltam Emma arcát és így tette Louis is így pont egyszerre pusziltuk meg a lányunkat csak Ő a másik oldalán. A többiek is sorba megpuszilták Emmát aztán Dani hozta a kamerát.
-Várj Dani előbb egy képet - mosolygott Pezz. -A két szülővel előbb aztán egy csoport kép.
Odaálltunk Emma két oldalára míg Pezz lőtt egy képet rólunk aztán beállította a kép idejét és mindenki Emma köré állt persze a csoport képen senkinek se lett tökéletes a feje, mert mindenki elmozdult amire végre fotózott a gép. Nem babráltunk vele így Dani bekapcsolta a a videót.
-És most fújhatod - mondta Dani mire Emma elfújta a tortát és azzal egy időbe a torta felrobbant. Mindent elöntött Emma csokis tortája sőt mindenkit.  Ez, hogy történhetett? Nem robbanó tortát kértem!
-Prücsök jól vagy? - töröltem le az arcáról a csokit mivel az kapta a legtöbb tortát aki közel volt hozzá vagyis Emma, de azért mi is kaptunk.
-Igen meglehetősen finom - mosolygott és megnyalta az ujjacskáit.
-Mi történt? - kérdeztem a többiekkel.
-Finom a torta - mosolygott Niall aki lepacsizott Emmával.
-Nem arra értem - morogtam. -Tökéletes szülinapot szerettem volna Emmának erre megint nem sikerült! Ki tette ezt?
-Hannah ne húzd fel magad - mondta Zayn.
-Hogyne húzzam fel magam, ha megint tönkretették a terveim? Miért? Miért kell valakinek beleszólnia az életembe? - akadtam ki és indulni akartam volna amikor hirtelen elcsúsztam a töltelékbe. -Gondolhattam volna!
-Hé hé hé jól vagy? - segített fel Louis.
-Jé most törődsz vele eddig nem tetted - forgatta meg a szemeit a bátyám.
-Több éve volt az a ígéret az idő alatt sok dolog megváltozott - morogta Louis.
-Oh tényleg nem mondod? - lepődött meg kiabálva George.
-Elég legyen - ordítottam.
-Jól vagy mami? - szólított meg Emma.
-Igen jól vagyok - indultam meg felé és felkaptam. -Sajnálom a szülinapodat.
-Semmibaj - legyintett a kezével mosolyogva. -Legjobb szülinapom hisz láthatlak titeket csoki mázba.
-Prücsök - mosolyogtam rá és megpusziltam a buksiját.
-Beszélgessünk az ajándékról is most már - kuncogott Emma a karomba.
-Ti kezditek - mordult Dani, Pezz és Lex a fiúkra.
-Lányoké az elsőbbség - nevetett Liam Danira.
-Ez az agyonütött szabály - morgolódott Pezz.
Besétáltunk a nappaliba és a kanapéra leültünk míg Emma a lufikkal játszott.
-Amúgy ki tesz rendet a konyhába? - kérdezte Lex mire mindenki Niallra nézett.
-Életembe egyszer várom a takarítást - dörzsölte össze a tenyereit Niall mosolyogva.
Bárki tette azt a tortával nem sikerült neki tönkretennie a szülinapot. Pezz elment az ajándékért és amikor megjelent a triciklin ült és egy nagyot dudált.
-Leszakad - nevetett George mire Pezz felmutatta a középső ujját.
-Az mit jelent? - kérdezte Emma.
-Semmit - rázta a fejét Pezz.
Mi lányok és a bátyám felálltunk és a triciklihez léptünk Pezz mellé.
-Boldog szülinapot Emma - kiabáltuk egyszerre.
-A legelső biciklid - tapsikoltam mosolyogva.
Emma a háromkerekű felé rohant és rögtön fel is ült rá.
-Fő a biztonság - adta oda Emma kezébe Dani a sisakot.
-Rózsaszín - mosolygott Emma. -Köszönöm!
Emmát elkápráztatta a tricikli és csak szelte vele a köröket a lakásba míg mi csak mosolyogva figyeltük. Ezt múlják felül a fiúk na ahhoz sok sikert nekik.
-Hé tökmag - állt Louis mosolyogva bicikli elé. -A házba nincs biciklizés.
-És különben is még van ajándékod a fiúktól - krákogtam nevetve.
-Fiúk gyerünk - indult meg mindegyik a kocsi felé mire mi érdeklődve figyeltük Őket.
Míg vártunk Emma leült a kanapéra nekem meg rezegni kezdett a telefonom. Tudtam, hogy a fiókba kellett volna hagynom, de inkább magamnál van hisz a bátyám bármikor ki lesheti.  Gyorsan belepillantottam és amikor megláttam megint ismeretlen félelem futott át rajtam.
"Sose jön össze egy tökéletes szülinap mindig van aki elrontja! De kár pedig drukkoltam.:( Bár ez csak ízelítő volt hisz amire képes vagyok sokkal rosszabb!"
Biztos vagyok már benne, hogy ez az ismeretlen sms küldő Eleanor hisz ki más lehetne, ha nem Ő. De mit akarhat? Bosszút állni azért, mert a barátja börtönbe van? Ha az lenne akkor már megtette volna a bosszút amíg a fiúk turnén voltak. Nem értem Eleanor logikáját!
Hirtelen a fiúk érkeztek vissza a kezükbe az ajándékkal mire a szemem kikerekedett és Emma futott sikítva hozzájuk. Ez most egy vicc ugye?

~Louis Tomlinson szemszöge~
Beléptünk az ajtón kezünkbe a kutyákkal mire mindannyian árgus szemekkel néztek ránk. Igaz csak egy kutyust szerettünk volna, de nem volt szívünk elválasztani Őket egymástól hisz testvérek és kölyök kutyák. Emma amint meglátta  kutyákat rohant felénk, hogy hadd simogassa meg Őket. Örült a kutyáknak sőt nagyon is örül neki. Nevük még nincs, mert Emmára bíztuk bár Niall kutyájának már van neve mivel azt közösen elneveztük Haminak, mert állandóan eszik és Hami tudjátok, mint a Hami.
A többiekre tekintettük akik meglepett arccal néztek vissza sőt felfedeztem egy-két dühös arc tekintetett. Ki találjátok ki dühös, vagy rájöttök magatoktól?
-Fiúk beszélhetnénk egy kicsit a konyhába - állt fel Hannah vele együtt a többiek.
-Most - parancsolta Pezz.
Letettük a kutyákat mire Emma elkezdett velük játszani. George és Lexy a nappaliba maradt Emmával még mi a konyhába mentünk a lányok után.
-Na mi van? - mosolyogtam rájuk.
-Kiskutya? Ráadásul öt? Mit kezdünk velük? - támadott le Hannah.
-Etessük őket, gondoskodunk róluk, játszunk velük és soroljam még? - hátráltam meg.
-Louis - morgott Hannah ilyenkor ijesztő.
-Ti is itt vagytok és plusz még öt szőrcsomó ez briliáns - háborodott fel Pezz.
Hirtelen az egyik kiskutya csavargott a konyhába be és Zayn felkapta és odavitt Perriehez. A kiskutya megnyalta az arcát mire Pezz csak mosolygott.
-Látod milyen cuki? - kérdezte Zayn kedvesétől.
-Okés tényleg nagyon cuki - mosolygott Pezz és megpuszilta a kutya buksiját. -Miért is nem maradhatnak?
-Mi is ezt kérdezzük - tárja szét Nialler a karját.
-Mert nem fogunk még plusz öt éhező szájat etetni és, mert egy kutya felelősséggel jár - mondta Hannah. -Sőt itt nem egyről van szó!
-Jaj Hannah ne légy már ennyire földhöz ragadt - szóltam rá. -Kockáztass!
-Micsoda? Én földhöz ragadt? Kockáztatok - akadt ki.
-Oh igen mondj egy példát? - kérdezte Hazza.
-Hát... - kezdte volna amikor inkább elhallgatott és a kezével legyintett. -Semmi.
Ez mi volt? Összenéztünk kérdően aztán Hannahra néztük aki elfordította a fejét. Valami történt érzem amiről nem akar beszélni. Valami nagy szar van Hannah körül már elég régóta amiről senki se tud vagyis talán pár ember és nem értem nekem miért nem mondja el hisz a barátja vagyok. Ismer már ezer éve! És bennem mégse bízik ez fáj rohadtul fáj.
-Na mi lesz a kiskutyákkal? - kérdezte Pezz a semmiből miközben a kiskutya már a kezébe volt.
-Hannah, Dani? - fordultam feléjük.
-Felőlem oké - vonta meg a vállát mosolyogva Dani.
-Ez az - kiáltott fel vigyorogva Payne barátom és megölelte a göndör hajú volt barátnőjét a semmiből. Danielle furcsán fogadta a hirtelen ölelést, de azonnal visszaölelte Liam barátom.
Hosszas ölelésük kínossá igyekezett így elváltak egymással kerülve a szemkontaktust.
-Hannah? - fordultam felé mire habozott aztán Pezz a kezébe adta a kis szőrmókot.
-Ígérd meg nem pisilsz, szarsz a lakásba - nézett Hannah a kiskutyára mire Ő megnyalta az arcát. -És a fiúk cipőjét rágod szét!
-Maradhat? - kérdezte Nialler.
-Maradhat - mosolygott ránk mire felugrottunk a fiúkkal egyszerre és megöleltük a lányom édesanyát.
-Maradhat - szaladt be vigyorogva Emma és hozzánk futott.
Felkaptam a kislányt és Őt is bevontam az ölelésbe. Hannah megpuszilta kislánya arcát mire Emma is viszonozta és átölelte anyukáját aztán egyik kezemet a vállamra tette a másikat meg Hannah vállára tette át.
-Ti vagytok a legjobbak - húzott magához Emma mire összefonódott a tekintettem Hannahval és csak rámosolyogtam mire Ő is rám. -Ti is puszilkodni fogtok?
Hirtelen feltett kérdésen elkomorodtam és csak úgy néztük fel kislányomra aztán újra egymásra néztünk és kacsintottam Hannahra. Hannah értette és pont egyszerre pusziltuk meg lányunkat csak Ő másik pofiját.
-Jaj ne - ficánkolt vigyorogva Emma.
Halálra puszilgattuk kislányunkat aztán hirtelen kificánkolt  a karomból a szám Hannah szájához ért. Hannah a kezét a nyakam köré fonta és megcsókoltam nem tudom miért tettem talán csak véletlen volt, de amikor újra éreztem az ajkait az ajkaimon furcsa érzés fogott el. Az emlékek ezreivel járták át a testem, de a csupa jó emlékek amikor együtt voltunk, amikor csókolóztunk és amikor lefeküdtünk.  Nem gondolhatok erre hisz Hannah csak a lányom anyja ami alapból abszurd hisz nem vagyunk együtt mivel én Eleanorral vagyok. Jézusom mit csinálok megcsalom a barátnőm!
Elhúzódtam tőle és Ő a szájára kapta a kezét.
-Bocsi - suttogta.
Megráztam a fejem és visszamentem a nappaliba ahol meglepő látvány fogadott azonkívül, hogy a kutyák elfoglalták a kanapét.
-Eleanor? - kerekedett ki a szemem.
-Lou - szaladt hozzám mindent eldobva és megcsókolt.
Zavartan, de visszacsókoltam, de mindvégig azon kattogott az agyam, hogy előbb még az ex barátnőmmel csókolóztam. Eleanor csókja nem olyan volt, mint Hannahé. Hannah csókja édes volt, mint a méz míg Eleanoré.... Megzakkantam!
-Valami baj van? - kérdezte ártatlanul El.
-Dehogyis semmi - ráztam meg a fejem.
-Hello - jelentek meg a többiek elég érdekes arc kifejezéssel.
-Mit keresel itt? - kérdezte meg gúnyosan Emma. Sose kertel ami a szívén az a száján.
-Emma - szólt rá Hannah.
-Ez az én szülinapom - toporgott kislányom.
-Boldog szülinapot nagy lány - guggolt le El Emmához. -Hol a tortád?
-Köszi, de a tortám felrobbant - mondta vigyorogva Emma. Örülök, hogy neki tetszett bár vicces volt az tény, de Hannah nagyon csalódott volt.
-Oh sajnálattal hallom - tette El a kezére, de a hangjába volt valami furcsa amit nem tudtam hova tenni.
-Chh - szólalt meg tökéletesen egyszerre Hannah és Pezz.
-Mi van? - állt fel Eleanor.
-Semmi á semmi - legyintett e kezével tökéletesen egyszerre a két szőke lány.
Valami itt bűzlik és nem kutya szart érzek.
-Em mi lesz a neve a kutyusoknak? - guggoltak le a fiúk Emma elé.
-Hm - kopogtatta meg kezével a kis állát. -Niall bácsi kutyusa Hami az biztos.
-És a többi négy? - kérdezte Liam.
-Megkérdem tőlük - futott Emma a kiskutyákhoz és fülét oda tette a kiskutyák elé. -Aha. Értem.
Ahogy elnéztem a kislányomat a kiskutyákkal a mosoly az arcomról levakarhatatlan volt örültem, hogy örül. Odamentem hozzá és leguggoltam mögé. Hátal állt nekem így sikeresen megcsikiztem mire megugrott nevetgélve.
-Na mit mondtak? - mosolyogtam rá.
-Nem mondták el - szomorodott el.
-Akkor neked kell megálmodnod - mosolyogtam rá és egy puszit nyomtam kis orrára.
-Szeretlek apuci - karolta át a nyakam és megölelt.
-Én is tökmag, én is - öleltem át és egy puszit nyomtam a fejére.
-Buli van - rúgott bele Niall a lufiba mire ránéztünk.
-Buli - kólintott fejbe Emma egy lufival.
-Hé - dobta vissza neki mosolyogva.
Elkezdtünk a lufikkal játszani, mint az ovisok, de csak egy 3 éves kislány véget. Vagy magunktól is játszanánk? A vége felé remek egy kis bulit szerveztek Emmának igaz a torta nem úgy sült el ahogy Hannah gondolta, de ez így volt tökéletes. Bár kíváncsi vagyok mi történt a tortával, hogy miért robbant fel. Ki tehette?

Estére Emma kifeküdt a kanapéra a kutyák mellé és nem volt szívünk otthagyni és bementünk a konyhába. Eleanor hazament kipakolni míg a többiek is eltűntek így kettesbe maradtam Hannahval a konyhába amúgy is beszélnünk kell. Hannah mindvégig takarította a torta maradványokat
-Hé remek buli volt - állítottam meg.
-Lehetett volna jobb is, ha a torta... - kezdte, de a kezem a szájára tettem.
-Így volt vicces és Emmának tetszett - mosolyogtam rá és elengedtem a száját.
-Nem baj jövőre én sütöm a tortát - makacskodott mire elnevettem kijelentésén. -Mi van? Tudok sütni!
-Oh igen mikor sütöttél utoljára? - kérdeztem vigyorogva.
-Nem most - vágta rá durcásan.
Hannah az a lány aki remekül süt sütit, de nem az a háziasszony aki egész nap eltud lenni a konyhába sőt benne van a lustaság is. Félreértés ne essék, mert bármikor főzz és jól főzz meg sütni is remekül süt ami miatt már Niall tűkön ült, de nem az a háziasszony figura.
-A csók - szólalt meg Hannah és meglepett a téma váltás, de én is akartam erről beszélni.
-Tekintsük meg se történtnek - szólaltam meg mire bólintott.
-Amúgy is csak véletlen volt és neked ott van Eleanor - magyarázta Hannah.
-Neked meg Max - mondtam.
-Szakítottam Maxel - mondta mire meglepetten néztem rá. Szakítottak? De miért?
-Miért? - kérdeztem.
-Nem illetünk össze és - kezdte aztán inkább befogta a száját.
-És? - döntöttem oldalra a fejem.
-Nem hallottad a hírekbe? - lepődött meg mire megráztam a fejem. -Börtönbe van!
Tessék? Mégis miért? Hisz Eleanor legjobb barátja és Ő se említette bár nem igen bírtam az alakot hisz túl sokat forog a barátnőm közelébe, de akkor se értem mit csinálhatott, hogy oda került.
-Miért? - kérdeztem.
Hannah sóhajtott aztán gondolkozott mit is mondjon. Bármit is fog mondani az messze lesz az igazságtól érzem.
-Miattad - motyogta. 

Sziasztok édeseim! :) <3
Örülök az előző részhez érkezett véleményeknek és miattatok érdemes írni meg még egy két nagy rajongó miatt akik fbn zaklatnak engem. Képzeljétek el én nekem milyen sorsom van hisz két rajongó állandóan zaklat fbn. Borzalmasak. :D 
Mivel tombol a nyár és én is örülök, ha este letudok ülni - már amikor nem vagyok fáradt - írni így most megint előbb hoztam a részt mivel a napjaim, jövőhetem komplikált lesz sőt jövőhét hétvégén meg abszolút nem leszek elérhető, mert leánybúcsún leszek ami szombaton kezdődik és vasárnap lesz vége, de ki tudja milyen lesz. :) Így fogalmam sincs mikor fogom tudni a 2.évad 3.részt írni, de próbálok esténként írni, de nem ígérek semmit. A szeptembert meg még hadjuk az messze van, de az is gáz lesz. 
Rajta leszek a részene ígérem és augusztus 8.-a  előtt próbálok kitenni egy részt mivel 8.-án esküvőn vagyok hivatalos így az megint csúszik. Aztán utána meg minden becsődül szóval húzós lesz az írás. Na, de ne beszéljünk már erről, mert még támadtok vas villával, hogy írjam gyorsan a kövit. :D

U.I.: Most Louis részéhez raktam a zenét, mert Hannah részéhez semmi zene ötletem nem volt.:/ Ha nektek van ötleteket Hannah részéhez szívesen elfogadom.:)


4 megjegyzés:

  1. Szia! Ma délelőtt találtam meg a blogodat és azóta csak ezt olvasom... nagyon jól írsz, tetszik a történet eredetisége! Szegény em tortája felrobbant... de eleanor megszívta mert végül is ez nagyon tetszett nekik! Nem is értem h lehet ilyen... egy 3 éves gyereket képes lenne bántani... hannah helyében amikor el megjelent megtéptem volna rendesen! Remélem louis/ hannah és liam/ dani páros is hamar rá jönnek h nekik együtt jó! Imádom az írásod, siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszöntelek legújabb olvasom! :)
      Imádom olvasni a kommenteket, de tényleg. Nem szeretek kuncsorogni, mert nem érdekel, de imádok bizonyos emberektől, vagy ismeretlenektől olvasni kommentett, mert az jó. Szóval köszönöm szépen! :)
      Nincs bizonyíték rá, hogy Eleanor tette :D Bár eléggé nyilvánvaló, de nincs. Ezernyi dolog, ezernyi kérdés és ezernyi megválaszolatlan kérdés. :))
      Még egyszer nagyon szépen köszönöm a kommented hihetetlenül jól esnek! :)

      Törlés
  2. Draaaaga Evi. Komolyan meg leszel verve. Komolyan.
    Eloszor is. Tudom, hogy en vagyok az egyik rajongo aki fbn zaklat, a masik pedig Emese. Artatlanok vagyunk, ezt az o neveben is mondom.
    Masodszor. Vegre eljutottam odaig, hogy el tudjam olvasni az uj reszeket es ugy dontottem, felkereslek es megverlek. Mi az hogy ez a ribanc Eleanor mar megint baszakodik?????? Es mi az, hogy Louis nem jon ra vere, hogy szereti Hannaht? Fuu. Es mi volt ez a csok? Hat meghalok. Komolyan meghalok.

    Alig varom a kovetkezot, imadom!
    Sieeeeeess!

    Xx, Jess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám!:)
      Hárman vagytok hű zaklatóim. Keserű sorsom van mindig megakarnak ölni. :D Ártatlan az én vagyok kéremszépen! :P
      Ha már Max MÉG nincs addig legyen Eleanor, de ha ez megnyugtatt a 3.évad teljesen más lesz. Louisról mit mondjak? Vak csak nem úgy vak, mint az OAba. :) A csókról annyit, hogy nem az utolsó véletlen csók kicsit kedveztem nektek ezzel. Vagy Elounor csókra értetted? :D
      Jó hír! Már nem nagyon kell sok a következő részhez! :)

      Törlés