2016. január 10., vasárnap

Az év felfedezettje

Sziasztok spancik! :)
Most volt új rész így ne ízéljetek, hogy nem új rész különben is tableten így este folyamán nagyon nehéz ám írni csak remélni tudom, hogy sok hiba nincs benne. Ha viszont van benne hiba akkor bocsássatok meg, de a gépem utál. 
A következő részt írom mikor tudom most lenne ihletem, de nem piszkitok bele. 

Na nézzük ezt a díjat amit már régebben írtam meg;

2. Új fajta díj
Szabályok:
  Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár!
Olvasd el az első 5 fejezetet a blogján, illetve az utolsót fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
Mondj véleményt a blogról!
  Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy a blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

Köszönöm szépen a díjat Gab C.-nek aki az Utca című blognak az írója! :)<3

Öt kérdés amikre válaszolnom kell: 

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad? - A legeslegelső irományom az egy pihent agyú történet volt, de így tényleg. A lényeg, hogy én nagyon régen iCarly fan voltam(meg persze V, mint Viktória) és már akkor is kis kreatív kislány voltam akkoriban ismerkedtem meg sok-sok emberrel akikkel hol tartom a kapcsolatot még, hol teljesen eltávolodtam tőlük na és Ők is biztattak írjam meg, ha van egy ötletem én meg hülye naiv belevágtam. Persze nem fejeztem be, de csupa habos-mázos volt tele 80 ezer hibával meg minden kutyafülével. Szóval a legeslegelső pocsék lett! 
Amit már itt írtam az meg egy totál sablonos 1D fanficition se eleje, se vége mégis jobb, mint a legeslegelső.


2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad, és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon? - Ha erről a blogról beszélünk elsőnek féltem hisz első komolyabb munkám ez a blog azt hiszem a többi agyon csapott kaki halmaz bár volt egy Harry Styles ff-nek készülő blogom amit töröltem és újra írtam, de most jelenpillanatban kényszer pihenőn van és nem is annyira Harry ff már. Ennél a blognál talán azért féltem, mert Hannah Walker-ről szól hisz melyik elme roggyant ír pont róla természetesen, hogy én. Azt hittem leveszik a fejem mikor közzéteszem a prológust, hogy hogyan merészelek róla írni hát nagyot tévedtem.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, mikor elolvastad? - Első komment. Hm ezt vissza kell keresnem. 
Ja igen meg van. Egy olyan ember írt nekem elsőnek kommentet aki anno biztatott e blog írásában aztán rájöttem, hogy... na nem tudom magam kifejezni szépen szóval inkább nem akarok semmit se mondani. 
Ha viszont nem első kommentet nézzünk, hanem mondjuk úgy általában akkor felsorolnák egy párt aki rendszeres kommentelő és akiknek a kommentján nagyokat mosolygok hihetetlen mennyire aranyosak tudnak lenni az olvasók.


4. Mi ihlette az alaptörténetedet? Honnan jött a blogod alapötlete? - Az alap ötletem honnan jött? Mi ihlette? Ez egy jó kérdés hisz magam se tudom rá a választ igazából a történet előtt böngésztem és beugrott pár kép Louis-ról és Hannah-ról milyen aranyos párt alkottak anno. Aztán egy képen Hannah és egy kislány volt(amit a prológusban látni) és a fantáziám felül kerekedett, de itt nem álltam le hisz találtam egy kissé elmosott képet amin Louis, Hannah és egy kislány szerepel. Azt hiszem akkor alakult meg a fejemben ez az egész.


5. Mit jelent számodra az írás? - Amikor előbukkan belőled az a pont mikor senki nem ért meg és inkább hagyott a fenébe helyette leülsz a gép/laptop elé egy jó zenével és kiírod magadból mindent amit épp akkor érzel talán nekem ezt jelenti az írást elszabadulni a világtól akár pár röpke percre is. És ugyanezt jelenti nálam az olvasás, de az mégis számomra.

Véleményem az Utca című blogról:
 -Neki álltam elolvasni, de mivel nem vagyok egy 5SOS fan sőt semmit se tudok a srácokról így hamar bele is untam. Attól függetlenül az alap sztori nagyon tetszett igazán egyedi történet. A címet nem tudom hova tenni viszont így részek után azon agyaltam, hogy valami rejtélyes utca lesz ahol nem tudom fogalmam sincs ezt a címet nem tudom hova tenni. Ezektől függetlenül remekül körülírtad, hogy a szereplőknek milyenek a jellemvonásaik. Igazán jó történet gratulálok!
 
Ajánlóm: 
 -Az 5SOS-s fanoknak ajánlom hisz Ők ismerik is a fiúkat sőt az Ashton rajongonk ajánlom még mivel Ő a másik főszereplő Nyla-n kívül. :)

Akiknek szeretném tovább küldeni:
 NiSzi - Hidegvérű Feketeség
Esmee H. - Fatal Attraction
Jessica T - Mad Love
És akkor még felsorolhatnák egy-két bloggert/blogot akiknek küldeném, de maradjunk annyiban aki elolvasta  a díjat az nyugodt szívvel viheti persze azért kommenteb írja meg, hogy erre a blogra vittem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése